Čestitamo vam za nakup vaše nove spletne kamere Sandberg

Kamera deluje brez gonilnikov in je združljiva z večino aplikacij za komunikacijo preko spleta, kot so Skype, Zoom, MS Teams in podobne.

Če želite izboljšati sliko in dobiti več možnosti za nastavljanje filtrov, dodajanje besedila, prilagajanje osvetlitve, barv ipd., priporočamo, da uporabite programsko opremo za rokovanje s kamero. S to programsko opremo boste dobili virtualno spletno kamero za svojo aplikacijo in tako boste lahko med klepetanjem preko spleta uporabljali vse funkcije programske opreme spletne kamere.
Tako programsko opremo nudi mnogo prodajalcev, sledi pa nekaj naših najljubših:
Programska oprema za preizkušanje kamere za Windows
Programska oprema za rokovanje s spletno kamero za Windows
Programska oprema za preizkušanje kamere za MAC-OS
Kamero lahko preizkusite v aplikaciji »PhotoBooth«. Odprite »iskalnik« in poiščite »PhotoBooth«.
Programska oprema za rokovanje s spletno kamero za MAC-OS
Webcam Settings Prenos
Manycam Prenos
OBS Prenos
Webcam test - Online
Odpravljanje težav s spletno kamero
Če se slika ne prikaže, preverite naslednje:
1 V nekaterih primerih je zasebnost v operacijskem sistemu Windows 10 nastavljena tako, da blokira dostop do spletne kamere.
Pojdite v nastavitve Windows 10 in dovolite uporabo kamere, tako da preklopite to nastavitev zasebnosti.
2 Preverite, ali nastavitve vašega spletnega brskalnika preprečujejo uporabo spletne kamere ali mikrofona.
Pojdite v nastavitve brskalnika in izberite možnost »Dovoli kamero / mikrofon«.
3 Vaš protivirusna oprema vam lahko preprečuje dostop do spletne kamere.
V protivirusnih nastavitvah izključite blokado spletne kamere.
4 Preverite, ali je drsna ploščica (če jo vaš model ima) nameščena pred kamero oz. ali je vključen način za zasebnost.
Odmaknite drsno ploščico na stran oz. izključite način za zasebnost.
5 Preverite delovanje spletne kamere na drugem računalniku, da tako določite ali so vzrok težav nastavitve na lokalnem računalniku oz. ali gre za okvaro na spletni kameri.
Če spletna kamera na drugem računalniku deluje dobro, morate težavo poiskati na svojem lokalnem računalniku.
Če spletna kamera tudi na drugem računalniku ne deluje, se po pomoč obrnite na prodajalca izdelka.
6 Za nadaljnjo podporo lahko kadar koli pišete službi za pomoč strankam Sandberg: